YGA Spring Conference 2016, Copenhagen

YGA Spring Conference 2016, Copenhagen

jueves, 16 de mayo de 2013

Mitt første post i fremmedspråk :D

I am super nervous i am finally doing this!! So, since i love languages, I have been giving a shot to one of my favourite ones. Languages spoken in Scandinavia are super interesting and beautiful to me (clarifying that i am not saying that other languages are bad nor ugly because all languages are beautiful in their own way ). Therefore, I decided that I want to try something like Norwegian!! I know i am far out from learning it unless I move to a Nordic country ajajaja, but at least, I want to learn to start putting words together and build sentences. It is hard but somehow I think I am doing pretty well, at least regarding the basics and greetings jajaja 
So I will try to write something and tons of apologises if I am mispelling a word or something sounds non-understandable!!

Hei mine venner!! :) Jeg heter Sonita og jeg commer fra El Salvador :). Dette er min første gang at jeg skriver i Norsk men dette er vanskeling!!! :(  Det er forskjellige bokstaver i Norsk språk!! Men, jeg ønsker å lære norsk fordi jeg liker språket :D !! Jeg har 2 (to) fin hunder , 2 fluger, og en mus :) !! Jeg elsker dem (:


Okey!! This took me a while but It´s def worth trying ! Hopefully, someday I will improve my Norwegian skills ahead in the future :) jajajaja


Tussen Takk for leser mine blog!! :)



No hay comentarios: